No alternative

HITRÁDIA: Hurá do školy



Popis
Hitrádia oslovují v rámci major promotion rodiny prvňáčků a apelují na řidiče.
Komunikace má 2 roviny:
1) rozvoz dárků klienta a rádia do škol
2) apel na řidiče – bezpečnost silničního provozu

Komunikační cíle klienta
Kvalitní a efektivní podpora znalosti a image klienta Lesy ČR díky oslovení cílové skupiny lidí ve věku 25 – 45 let (rodiny s dětmi) prostřednictvím prvního školní dne jejich dětí.

Audio

Hurá do školy – bezpečnost

Hurá do školy – dárky

Hurá do školy – vyhodnocení

Foto

Shrnutí
Klient Lesy ČR byl během masivní 5 týdenní kampaně představen jako subjekt, který se zajímá o obecně prospěšné činnosti každého regionu, má snahu se na nich podílet.
Radia zaznamenala na akci veliký ohlas jak od samotných prvňáčků a jejich rodičů, tak od ředitelů škol a policie ČR.

ON AIR: cca 5.000 citací ve vysílání (komunikace sloganu: „S námi máte vždy zelenou!“)
OFF AIR: branding na všech dárcích pro prvňáčky

Průběh akce
Název: Hurá do školy
Klient: Lesy ČR, a.s.

Hurá do školy – dárky prvňáčkům:
Promotýmy rádií navštívily nejvýznamnější základní školy v regionu a každému prvňáčkovi položily na lavici dárkovou tašku s praktickými dárky.

Všechny dárkové předměty obsahovaly logo rádia a klienta Lesy ČR.

Hurá do školy – Jezdíme bezpečně:
Ve vysílání rádií upozorňovaly anonce řidiče na konec prázdnin a apelovaly na jejich pozornost věnovanou silničnímu provozu. V průběhu dalších dní hostesky pomáhaly školákům na nebezpečných přechodech a ve vysílání byla realizována anketa o nejnebezpečnější místo v regionu.