No alternative

Rádio BLANÍK: Testuj Rapida



Popis pořadu
Představení nové Škody Rapid v rámci 4 měsíční pestré radiové komunikace.

Komunikační cíle klienta
Podpora návštěvnosti on-line portálu www.testujrapida.cz a dlouhodobý akcent na spojení nové Škody Rapid s osobními a reálnými rodinnými zážitky.

Shrnutí
Testuj Rapida – rádiová komunikace on-line portálu www.testujrapida.cz, na kterém vybraní uživatelé z řad široké veřejnosti popisují své osobní zkušenosti s novým modelem ŠKODA Rapid.

Do kampaně bylo zapojeno rádio Blaník, které skvěle korespondovalo s cílovou skupinou
(rodiny s dětmi, střední třída, menší města).

V první fázi kampaně vyzývalo rádio rodiny k registraci do soutěže na www.testujrapida.cz. Posluchači zde psali svůj příběh, proč by měla Rapida testovat právě jejich rodina.
Ve druhé fázi byla z registrovaných blanických rodin vybrána jedna vítězná rodina,
jejíž testování Rapida sledovali posluchači následující 3 měsíce ve vysílání Rádia Blaník.

Téměř 4 měsíční komunikace posluchačům přirozeně představovala hlavní benefity nové Škody Rapid v reálných situacích. Nenásilné zpracování ve formě soutěže a moderátorských vstupů zajistilo pozitivní vnímání Škody Rapid u posluchačů Radia Blaník (kteří jsou velice loajální k Rádiu Blaník i k tradičním českým značkám).

Na  www.testujrapida.cz se přihlásilo do soutěže 17 877 blanických rodin.

Video

Audio

TESTUJ RAPIDA – FÁZE 1 – denní výherce + info o soutěži

TESTUJ RAPIDA – FÁZE 1 – info o soutěži + představení Rapida

TESTUJ RAPIDA – FÁZE 2 – Blanická rodina testuje Rapida – vstup s rodinou

Popis
Název: Testuj Rapida
Klient: Škoda Auto a.s.
Produkt: Škoda Rapid

Strategie
Kampaň na ŠKODA Rapid měla dvě linie – akviziční část a zážitkovou část. Teaser kampaně byl založen na rekrutování rodin přes www.testujrapida.cz a následná fáze pak vybrané rodiny a vůz sledovala v přímém přenosu. Rodiny s novým vozem měli plnit různé
úkoly.

Jelikož se mělo jednat o rodiny s dětmi, z menších měst, střední třída byla spolupráce
s regionálním Rádiem Blaník jasnou volbou. Důležité zde byl i fakt, že to je typicky české rádio s širším zásahem.

Celá kampaň byla vystavena na emocích – příbězích, zážitcích a zkušenostech zúčastněných rodin. Tím byla umocněna identifikace cílové skupiny s novou Škodou Rapid.

Realizace
První fáze kampaně byla zaměřena na podporu registrací do soutěže na www.testujrapida.cz. Rádio Blaník prostřednictvím anoncí a moderátorských vstupů vyzývalo k registraci a odkazovalo na web. Z registrovaných rodin Rádio Blaník každý den vybralo dílčího výherce, který obdržel motivační cenu – dárky od Škoda Auto. První fáze vyvrcholila vyhlášením vítězné Blanické rodiny, která získala Škodu Rapid k testování na 3 měsíce a benzín zdarma.

Po dobu dalších 3 měsíců (2. fáze) se tato rodina několikrát týdně hlásila do vysílání s komentářem a zážitky ze samotného testování Rapida.

Výsledek
Klient na spolupráci ocenil nejen faktický přínos a tedy registraci rodin, ale i propracovaný systém soutěže a sdělování informací, který nenásilnou formou dostal nový název vozu a jeho zacílení do běžného života cílové skupiny. Následná fáze – monitorování předání vozu a sledování Blanické rodiny bylo přirozeným navázáním na úvodní část a pokračovalo
v konceptu – reální lidé testují reálné auto. Díky  spolupráci s Blaníkem vznikla celá řada
výstupů, které emocionálně a reálně popisovali život rodiny s Rapidem.

Kampaň z pohledu klienta i agentury byla kreativní a úspěšná – celkem se registrovalo 17.877 Blanických rodin.

Celkově kampaň, která byla založená na kooperaci s rádii, internetu  a malých tiskových formátů zasáhla 84% cílové skupiny.

Fotogalerie

 

No Comments Yet

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>