No alternative

Rádio BLANÍK: Chmelové brigády



Popis pořadu
Soutěž o účast na Krušovických chmelových brigádách.

Komunikační cíle klienta
Podpora znalosti a image nové krušovické Desítky a Dvanáctky + podpora znalosti
zážitkového produktu Krušovické chmelové brigády.

Audio

Chmelové brigády: anonce

Chmelové brigády: soutěžní kolo

Chmelové brigády: hrajeme chmelové brigádě

Chmelové brigády: to jsme si to užili

Shrnutí
Rádio Blaník komunikovalo existenci nové krušovické Desítky a Dvanáctky,
která chutná „jako tenkrát“ a představilo cílové skupině zážitkový prvek
Krušovické chmelové brigády.

Velmi dobře fungovalo užší propojení s programem rádia i akcent na nostalgii
po „starých dobrých časech“.

Popis
Název: Chmelové brigády
Klient: Heineken
Produkt: Krušovice

Průběh akce
Nalaďte si BLANÍK a prožijte víkend jako praví Starci na chmelu!

Rádio Blaník se stalo průvodcem speciálním zážitkem klienta Krušovice.
V průběhu celé kampaně se soutěžilo o účast na Krušovické chmelové brigádě.
V době realizace brigády rádio vysílalo zdravice z brigády s „písničku na přání“.
Po skončení akce byly vysílány reportáže, které natočilo rádio přímo na místě
s reálnými účastníky chmelové brigády.

V rámci 10sec klientských spotů za anoncemi a soutěžními koly byla komunikována
existence nové krušovické Desítky a Dvanáctky.

Fotogalerie

No Comments Yet

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>