No alternative

PR komunikace – Jak na to



Popis
PR rubrika obecně představující obor činnosti klienta.

Obecné rady zaměřené na témata v souvislosti s cílovou skupinou.
Tipy a „zlepšováky“, jak udělat … , vybrat … , vyrobit … apod., co mít na zřeteli, kam jít
pro radu … vše v duchu life-stylového rádce.

Délka pořadu
50sec + 10sec klientský spot

Vysílání pořadu
po-ne (2x denně), 3 varianty pořadu

Podpora pořadu
Pořad Jak na to je podpořen 4x denně anoncemi.

Kreativní zpracování:
Obsah pořadu tvoří redakce rádií na základě podkladů od klienta.

Komunikace klienta
Každý pořad i s anoncemi je zakončen 10 sec klientským spotem.

Rádia
Blaník Jižní Čechy, Blaník Jižní Morava, Blaník Liberecko, Blaník Praha a Střední Čechy, Blaník Severní Čechy, Blaník Valašsko, Blaník Východní Čechy, Blaník Západní Čechy, Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM (Most/Labe), Hitrádio FM Crystal, Hitrádio FM Liberec, Hitrádio FM Plus , Hitrádio Magic, Hitrádio Magic Brno, Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Hitrádio Orion (Severní Morava), Hitrádio Vysočina

Audio

Jak na to (ČEZ)

Jak na to (T-Mobile)

Jak na to (ČMSS)

Jak na to (O2 Smart Life)

Jak na to – anonce (O2 Smart Life)