No alternative

HITRÁDIA: Snídaně pro lepší náladu



Nejlepší využití rádia v roce 2010. Oceněno FLEMA 2011.

Popis
Podzimní major promotion sítě Hitrádií, zaměřené na pracovní kolektivy.

Promotion využilo 2 komunikační roviny:
1) promotion v ulicích měst, sampling kávy, pečiva a letáků kolemjdoucím
2) registrační soutěž pro pracovní kolektivy o snídani

Komunikační cíle klienta
Sampling kávy a pečiva v příjemném a důvěrně známém prostředí.
Akce byla dále využitá k představení kávovarů Nescafé Dolce Gusto (2010) a ke komunikaci spotřebitelské soutěže Jihlavanka (2011).

Audio

Hitrádio Magic Brno: anonce – Nescafé

Hitrádio Magic Brno: soutěžní kolo – Jihlavanka

Hitrádio Orion: moderátorský vstup – Jihlavanka

Hitrádio Orion: Nescafé bonus – písnička o koblihu

Video

Foto

ROČNÍK 2011 (Jihlavanka + Penam)

Promotion v ulicích měst
Každý den ráno (po-pá, 3hod. ) rozdávaly radiohlídky na frekventovaných místech pracujícím letáky, které informovaly o konání Snídaně pro lepší náladu a o veliké spotřebitelské soutěži Jihlavanka. Sampling letáků byl podpořen nabízením snídaně pro kolemjdoucí (káva Jihlavanka + koblihy Penam).

Registrace v soutěži
Na základě výzev v promoanoncích se pracovní kolektivy registrovaly do soutěže. Každý den mohl jeden pracovní kolektiv vyhrát snídani, jednou týdně pak rádio vybralo jednoho výherce kávového servisu Jihlavanka.

Návštěva promohlídek rádia u výherců na pracovišti
Na pracoviště dorazila promohlídka rádia, která na místě připravila pro zaměstnance snídani a po celou dobu jim byla k dispozici. Snídaně ve společnosti kolegů vytvářela uvolněnou atmosféru, kterou podporovali moderátoři jednotlivých rádií.

Shrnutí
5 celých týdnů v terénu, 10 promoteamů v akci každý den
60.000 oslovených v rámci samplingu v ulicích
5122 přihlášených pracovních kolektivů
250 výherních kolektivů
2500 litrů uvařené kávy Jihlavanka
30 tisíc rozdaných koblih Penam
Tisíce spokojených posluchačů!

ROČNÍK 2010 (Nescafé Dolce Gusto + Penam)

Komunikační cíle klienta Nescafé
Komunikace snadné přípravy kávy Nescafé Dolce Gusto (kapslový systém), široké škály chuťových variant kávových kapslí a rozšířené nabídky designu kávovarů Dolce Gusto.

Myšlenka byla posunout klasické ochutnávky blíže lidem, přenést je do prostředí, které je jim důvěrně známé a uvařit jim takový nápoj, který mají nejraději – snazší budování vztahu ke značce Nescafé Dolce Gusto.

Promotion v ulicích měst
Každý den ráno (po-pá, 3hod. ) rozdávaly radiohlídky na frekventovaných místech pracujícím letáky ve tvaru originálního hrnku Hitrádia, informovaly o konání veliké soutěže o snídaně a kávovary Dolce Gusto a o možnosti vyhrát originální hrnek Hitrádia .

Registrace v soutěži
Na základě výzev v promoanoncích se pracovní kolektivy registrovaly do soutěže. Každý přihlášený získal speciální hrníček z limitované edice Hitrádia

Návštěva promohlídek rádia u výherců na pracovišti
Na pracoviště dorazila promohlídka rádia, která na místě vařila různé druhy nápojů dle individuálního výběru. Snídaně ve společnosti kolegů vytvářela uvolněnou atmosféru,kterou podporovali moderátoři jednotlivých rádií.

Shrnutí
Soutěž měla velmi vysoký ohlas. Do soutěže se zaregistrovalo 14.837 pracovních kolektivů z celé republiky. Realizováno bylo 160 snídaní, kde bylo připraveno cca 7tis. šálků kávy. 32 pracovních kolektivů vyhrálo kávovar Nescafé Dolce Gusto. Na jednotlivých akcích byly pořizovány videozáznamy, které byly následně umísťovány na
youtube. Ze záznamů je patrné, že se kolektivy na výhru těšily a společnou snídani si užily.

Podzimní komunikace zdvojnásobila tržní podíl Nescafé Dolce Gusto v segmentu mleté a zrnkové kávy v průběhu období říjen – prosinec 2010 z 1,3% na 2,6% (zdroj: AC Nielsen)