No alternative

HITRÁDIA: Tipy na výlet



Popis
Tipy na regionální výlety.

Komunikační cíl  
Podpora image klientů a jejich produktů či služeb ze segmentu cestování, sportu, rodiny apod.. Klient je komunikován v tématickém a obsahově příbuzném programovém prvku.

Audio

Tip na výlet – anonce Czechtourism

Tip na výlet – pořad Czechtourism

Tip na výlet – anonce Birell

Tip na výlet – pořad Birell


Tip na výlet - Czechtourism

Díky sloganu „Jezděte po horách, ne za horami“ a díky představení zajímavých českých lyžařských středisek přispěla realizace kampaně k rozšíření povědomí o českých zimních destinacích a k podpoře jejich image.

Tip na výlet - Birell – Flema 2009
Zvolenou formou komunikace se podařilo přiblížit značku Birell rekreační cyklistice.
Tipy na výlet byly modifikovány na Birell cyklotipy. Pořady obsahovaly krátkou zmínku
o produktu, která přirozeně tématicky ladila s pořadem (využili jsme GPS souřadnic a na každé komunikované a doporučené trase jsme našli provozovnu, kde se cyklisté mohli osvěžit čepovaným nebo lahvovým Birellem). Pořady byly dodatečně osponzorovány a tím vznikl pravidelný, mnoha posluchači později i očekávaný Birell cykloblok.