MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Radio Projekt: Rádia MMS mají téměř 4,6 milionu posluchačů

(06.08.10) Počet posluchačů rozhlasových stanic zastupovaných společností MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) vzrostl o několik desítek tisíc a atakuje hranici 4,6 milionu. Podle dnes zveřejněných dat Radio Projektu poslouchalo v prvním pololetí letošního roku rádia tohoto mediazastupitelství 4.594.000 lidí. Podíl MMS na českém rozhlasovém trhu tak vzrostl na 38,8 procenta (v předchozím období, 1. 10. 2009 až 31. 3. 2010, byl o procento nižší). Na vyšší poslechovosti stanic zastupovaných MMS se významným způsobem podílela rádia vlastněná mateřskou společností MMS, holdingem Media Bohemia. Hitrádia spolu s Rádiem City si v uvedeném období polepšila o 40 tisíc posluchačů a zvýšila svůj podíl na trhu na 7,3 procenta. Samotné Rádio City přitom zaznamenalo nárůst o 30 tisíc posluchačů a potvrdilo pozici jednoho z nejsilnějších rádií na náročném pražském trhu. Absolutně nejvyšší nárůst z této rodiny rádií zaznamenalo Hitrádio Orion (o 31 tisíc posluchačů více), které se svými 312 tisíci posluchači patří jako jedno z mála regionálních stanic do první desítky v poslechovosti českých rádií.

Podobně se dařilo i rodině Fajn radií, která si v součtu připsala 29 tisíc posluchačů navíc. Nejlépe se vedlo Fajn radiu Life, kterému vzrostla poslechovost o 15 tisíc lidí, dvouciferně se zvýšila i poslechovost Fajn North Music (o 12 tisíc) a pražského Fajn radia (o 11 tisíc). Nárůst poslechovosti u této rodiny rádií zaměřené na nejmladší posluchače lze přičítat mimo jiné zdařilým programovým změnám, kterými tato rodina rádií v uplynulých měsících prošla, i nápaditému marketingu, který se nebojí ani lehké kontroverze.

Své postavení nejúspěšnějšího regionálního rádia s přehledem obhájilo Rádio Blaník, které je dlouhodobě pátým nejposlouchanějším rádiem v ČR, když před ním jsou v žebříčku už pouze celoplošné stanice.

Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 1. do 30. 6. 2010.

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Bělehradská 299/132, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.