MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Radio Projekt: Poslechovost rádií sítě MMS opět vzrostla

(09.11.07) Největší rozhlasové mediazastupitelství pokračuje v posilování pozice na českém rozhlasovém trhu. Share MMS dosáhl rekordních 42,4 procenta.

Podle dnes zveřejněných výsledků poslechovosti rozhlasových stanic (Radio Projekt) společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) potvrdila pozici nejsilnějšího českého rozhlasového mediazastupitelství. Podíl na poslechovosti rádií zastupovaných MMS činil v období od 1. 4. do 30. 9. 2007 42,4 procenta, což oproti posledním výsledkům Radio Projektu, které byly zveřejněny v srpnu, představuje nárůst o 2,4 procenta. V praxi to znamená, že prostřednictvím produktu MMS Total, který společnost nabízí reklamním zadavatelům, zasáhne komunikační kampaň realizovaná na soukromých regionálních rádiích v jejím portfoliu 4,807 milionu posluchačů týdně (populace ČR ve věku 12-79 let).

„Jsme rádi, že nové výsledky Radio Projektu potvrdily stabilní růst poslechovosti a share MMS, který trvá už od konce roku 2006. Dnes zveřejněná čísla ilustrují vzrůstající oblibu regionálních rádií, která naše společnost na národním rozhlasovém trhu zastupuje,“ říká Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS, a dodává: „To je samozřejmě významná zpráva i pro naše partnery z řad zadavatelů reklamy, kterým teď můžeme nabídnout zásah většího počtu posluchačů a zvýšit tak efektivitu jejich komunikačních kampaní.“

Poslechovost i share rádií sítě MMS se zvýšily již potřetí v řadě. V období od 1. 10. 2006 do 31. 3. 2007 činil share MMS 38,6 %, v prvním pololetí 2007 vzrostl na rovných 40 %. Stávající share MMS – 42,4 % – je v historickém kontextu rekordní. Společnost tak dále zvýšila svůj odstup od konkurenční Radio Regie Music (RRM): během posledních tří průzkumů se rozdíl v podílu na trhu mezi MMS a RRM zvýšil z 1,5 procenta na konci letošního března až na stávajících 6,5 procenta.

Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 4. do 30. 9. 2007.

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Bělehradská 299/132, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.