MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Radio Projekt: MMS zvyšuje náskok na RRM

(06.05.11) Rádia zastupovaná společností MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) poslouchalo v období od 1. 10. 2010 do 31. 3. 2011 týdně více než 4,8 milionu lidí. To zajistilo MMS i nadále nejsilnější pozici mezi českými mediazastupitelstvími s tržním podílem 39,6 procenta. Náskok MMS na v pořadí druhé mediazastupitelství RRM se tak podle aktuálního Radio Projektu o více než procento zvýšil. MMS také předstihla RRM v hodnotách denní poslechovosti. Nejúspěšnější bylo uvedené období pro Hitrádia, která si spolu s Radiem City oproti předchozím datům Radio Projektu polepšila o 26 tisíc týdenních posluchačů a dosáhla týdenní poslechovostí přesahující 1,36 milionu. Poslechovost rostla téměř všem rádiím rodiny Hitrádií, nejvýrazněji pak Hitrádiu Faktor, které si připsalo 25 tisíc týdenních posluchačů, což je vůbec nejvíc ze všech sledovaných rádií, a jehož poslechovost tak činila téměř 180 tisíc. Nejposlouchanějším Hitrádiem je i nadále Hitrádio Orion s poslechovostí kolem 300 tisíc.

Neotřesitelnou pozici mezi regionálními stanicemi potvrdilo Rádio Blaník, jež v poslechovosti předstihly pouze čtyři celoplošné stanice; Blaník, přestože svým vysíláním pokrývá pouze zhruba polovinu území republiky, se s poslechovostí 1,25 milionu již téměř vyrovná čtvrtému Radiožurnálu. Poslechovost přesahující půl milionu posluchačů udržela rodina Fajn radií, z nichž nejlépe se dařilo pražskému Fajn radiu (nárůst týdenní poslechovosti o 11 tisíc), poslechovost Rock Radií činí 150 tisíc posluchačů týdně a ve srovnání s předchozím měřeným obdobím je tedy téměř stabilní.

Z rádií zastupovaných MMS, která Media Bohemia nevlastní, významně vzrostla poslechovost Rádiu Beat (14 tisíc týdenních posluchačů), Rádiu Relax (10 tisíc) a rádiu Kiss Jižní Čechy (9 tisíc).

Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 10. 2010 do 31. 3. 2011.

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Bělehradská 299/132, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.