MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Napsali o nás v Marketing & Media

MMS má své jasné místo na trhu!

Na konci roku jste obměnili portfolio vámi zastupovaných rádií, jaké stanice tedy od Nového roku zastupujete?
Zastupujeme více než padesát rozhlasových stanic. Kromě tradičních sítí Hitrádií, Blaníků, Fajn radií a Rockrádií další silné regionální stálice jako například Čas, Contact Liberec, Egrensis, Rubi či Petrov. Mezi nová rádia v našem portfoliu pak patří Černá Hora, Krokodýl, Haná, Jihlava, Free, Rockmax, Jih a Zlín. Rádio Sázava zastupujeme také a o rádiu Orlík jednáme.

Co pro vás znamená ztráta rádií ze sítě Radio United?
Díky dohodě s rádii BPM se nic zásadního nestalo. Paradoxně je nyní náš celoplošný MMS Total mnohem více vyvážený z pohledu zásahu ve všech regionech, než tomu bývalo dříve. Zároveň dosahuje téměř 33% share a zasáhne týdně čtyři a čtvrt milionu lidí.

Jak se díváte na posílení vašeho konkurenta – RRM?
Posílení RRM v absolutních číslech je fakt, nicméně z pohledu praxe zadavatelů i logiky čísel nic nepřináší. I v RRM vám potvrdí, že i když v minulých letech nabízeli produkt RRM Total, jednoznačně nejžádanějším produktem bylo a bude Trio, resp. Select Trio. Je tedy jedno, jestli se z RRM Totalu změnou jména stal Radio Max. Zadavatelé většinou volí kombinaci MMS Total s RRM Trio v případě větších kampaní a není důvod využít regionálně a skupinově nehomogenní a drahý RRM Radio Max. V případě menších kampaní je pak výběr mezi novým MMS Total a RRM Trio zřejmý a zasahuje do něj více parametrů. V případě MMS Total je ovšem dosaženo oproti RRM Trio většího share a průměrná kampaň je při použití stejné slevy o 130 tisíc korun levnější. Zároveň máme stále možnost regionálního cílení prostřednictvím rádií, která mají k regionálnímu posluchači mnohem blíž.

Jakým způsobem se změnila od Nového roku vaše obchodní politika?
Pokračujeme ve strategii, která dlouhodobě funguje. Prvozadavatelům jsme partnery, kteří hledají efektivní řešení jejich komunikačních potřeb. Mediálním agenturám jsme partnery v plánování i spolupráci na projektech. Zároveň máme tým mediálních i marketingových odborníků, kteří dokážou porozumět klientovi a zaměřit se i na přidanou hodnotu v rámci speciálních projektů, synergické kombinace s internetem a dalšími komunikačními kanály. V minulé otázce jste zmínila posílení RRM. My jsme přesvědčeni, že jsme jako mediální skupina posílili mnohem efektivněji. Sesterská Impression Media získala weby Burdy a web ČSFD. To vše je nám nyní k dispozici pro kampaně i speciální projekty. Zaměřujeme se i na podlinkové aktivity. Díky silnému regionálnímu zázemí umíme připravit pro klienta mnohem více. V každém kraji máme vlastní silné rádio, které má místní zkušenost a vybavení (pódia, auta, zvukovou techniku apod.). I drobné otevření pobočky v regionu tím dostane zcela jiný rozměr.

Jaké produkty od Nového roku klientům nabízíte?
Produktové portfolio obsahuje jak jednotlivá rádia, tak tradiční kupláž MMS Total. Dále pak regionální balíky. Na míru klientových potřeb pak modelujeme s ohledem na cílovou skupinu i eventuální regionalitu speciální kupláže.

Naopak, jaké produkty jste klientům přestali nabízet?
V ceníku není obsažen původní MMS Výběr, jelikož jeho fixně dané parametry v současném rozdělení nedávají příliš smysl. Modelujeme ovšem již zmíněné kupláže na míru parametrů klienta.

Přibyly produkty, které se vztahují k propojení rozhlasové a internetové reklamy?
Ano, je jich čím dál více. Jsou vytvářeny jako speciální projekty kombinující oba mediatypy. Nechceme jít ovšem cestou pouhé nabídky dvou mediatypů, hledáme synergie či propojení redakčního obsahu. Některé z projektů můžeme cílit i regionálně, a to jak v rádiu, tak na internetu.

Změnila se nějakým způsobem letos vaše cenová politika?
Jednoznačnou odpovědí je porovnání dvou srovnatelných produktů – MMS Total a Trio. Naše hladina CPT je o více než 15 % nižší, a to samozřejmě platí i v absolutních částkách. V cenové politice pokračujeme ve stejné strategii a víme, že cena a sleva jsou jen jedním z parametrů každé kampaně. Pokud by totiž byly jediným, tak vše odbaví stroje a excelové tabulky a nemusí pracovat nikdo ani v marketingu ani v obchodu médií.

Karel Friml, ředitel národního prodeje Media Marketing Services
Karel Friml řídí národní prodej v MMS od června roku 2012, předtím dva roky působil na pozici manažera pro klíčové zákazníky. Zároveň od roku 2010 vyučuje na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Převzato ze serveru  http://mam.ihned.cz

Autoři: Marie Lafantová

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Koperníkova 794/6, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.